Citroen 15SIX

Citroën Traction Avant (což česky znamená přední náhon) byl první sériově vyráběný automobil s pohonem předních kol a samonosnou karoserií. Vůz navrhli André Lefèbvre a Flaminio Bertoni na přelomu roku 1933 a 1934. Vůz vyráběla francouzská automobilka Citroën v letech 1934–1957. Za tuto dobu bylo vyrobeno kolem 760 000 vozů v několika provedeních.

V průběhu 2. světové války vyla výroba pozastavena a opět spuštěna v roce 1945. Návrat výroby byl pomalý, k prosinci 1945 bylo vyrobeno pouze 1525 kusů.

Traction Avant byl revolucí ve výrobě vozů. Kromě svařené skořepinové samonosné karoserie a pohonu předních kol měl také nezávislé zavěšení předních kol, odpružení torzními tyčemi a odvážný design. Původní model 7A byla limuzína s malým motorem 1303 cm3. Záhy jej však nahradily modely 7B a 7C s postupně silnějšími motory. Po typu 7 následoval typ 11, který byl větší, a proto byl k jeho pohonu použit motor z typu 7S o objemu 1911 cm3 s výkonem 46 koní (34 kW).  

Model 15CV (nebo také 15SIX) s nejsilnějším motorem se šesti válci byl vyráběn od června 1938.

Ve Francii je Traction známý jako „Reine de la Route", tedy „Královna cest“